تا ابد اغوشم بوی تنت را میدهد...

♥افسونگر عـــاشق♥

حــماقت بود به عشقت اعــتماد کردن با خـــــــــدا هم یه حرفی داشتم :میگم خـــــدا من اینجا هر چی دوست داری را دارم میگذرونم فقط یه نگاه به سیــــــــاهی و گودی پایه چشمم بنداز ...

تا ابد اغوشم بوی تنت را میدهد...

 

دختــرے نيسـتـم کـه هـرزگـــے کنـم!

زنـانگــے و مــحـبـتم را بـا هـر مــردے تقسـيم نمـے کنم

عـشـقم تنها خــاص يکـــ نـفر اســت

غـرق عـــــشــــــق خواهــم کرد آنکه خاص من باشـد طــورے کـه بـــے نياز شـود از عـشق،

ســيرابــ شـود از زندگـــے ...

تا جــان به در بـَرَم،

آغوشـم تنها سـهم اوسـتــــ

 



نظرات شما عزیزان:

playful girl
ساعت13:31---22 مرداد 1392
داریم کم کم نزدیک میشیم به روزی که یه پسر از خودش عکس بزاره زیرش
بنویسه اینم من بدون آرایش !
خخخخ
ای خداااا


ehsan
ساعت10:23---16 مرداد 1392
قشنگ بود مرسی

يسنا
ساعت23:34---15 مرداد 1392
خيلي وبلاگ زيبايي داري.من لينكت كردم.خوشحال ميشم لينكم كني.از بعضي از مطالبت هم در وبلاگم استفاده كردم.البته با ذكر منبع.
اميدوارم موفق باشي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در سه شنبه 15 مرداد 1392برچسب:,ساعت 22:0 توسط farnaz |